loading...
پارسی لایف
سخنی با بازدید کنندگان

  با سلام


 

 خدمت بازدیدکنندگان محترم 



 امیدوارم لحظات خوشی رو داشته باشید!!!!


   

 دوستتون دارم


  نامدار   

                  

                    


نامدار بازدید : 21 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دیدار دوستانه با منچستریونایتد یکی از مهم ترین بازی های بین المللی تاریخ باشگاه پرسپولیس است.
 
تیم پرسپولیس روز 6 خرداد 1354 در تهران میزبان دیدار دوستانه ای با تیم منچستر یونایتد انگلیس بود. این بازی در حضور 20 هزار نفر در امجدیه انجام شد و به تساوی 1-1 انجامید. سامی مک ایلروی برای یونایتد گل زد و علی پروین از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. نکته جالب اینکه رضا غیاثی رئیس سابق کمیته داوران و کارشناس داوری فعلی در آن بازی کمک داور بود.

پرچم یادبود این بازی هنوز در موزه باشگاه منچستر یونایتد نگهداری می شود و چندی قبل یکی از هواداران پرسپولیس در بازدید از این موزه عکسی از آن گرفته و در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود.

 

نامدار بازدید : 21 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

 

يک پسربچه 8 ساله به خاطر خوشنودي اجدادش،در اقدامي خرافي بصورت نمادين با زن 61 ساله ازدواج کرد.
در اين ازدواج هيچ عقدنامه رسمي امضا نشد و عروس و داماد نيز با هم زندگي نميکنند.
"سانل ماسيلِلا" که هشت سال دارد در اقدامي خرافي در برابر 100 مهمان، با زن 61 ساله اي که داراي 5 فرزند است، ازدواج کرد.
اين زن، "هلن شابانگو" نام دارد و در حالي بصورت نمادين با سانل ازدواج کرده است که با شوهرش زندگي ميکند. به گفته سانل، اجداد مرده اش به او دستور داده اند که با اين زن ازدواج کند.
به گفته خانواده سانل که 1500 پوند براي اين مهماني هزينه کرده اند، اين مراسم فقط يک آيين قومي است که بايد اجرا شود. مادر سانل که 46 سال دارد ميگويد: "قرار بود اين مراسم را کمي ديرتر انجام دهيم، اما پدربزرگ سانل اصرار داشت که قبل از مرگش اين کار انجام شود.
سانل نيز هلن را براي ازدواج انتخاب کرد، چرا که او را بسيار دوست ميداشت."
هلن که با فردي بسيار کوچکتر از نوه هايش ازدواج کرده است، ميگويد: "ما با اين کار، اجدادمان را خوشحال کرديم(!). اگر اين مراسم انجام نميشد، حتما گرفتار عذاب مي شديم."
اين مراسم در شهر تاشوان در کشور آفريقاي جنوبي انجام شد.
 

 

نامدار بازدید : 18 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

 

صدا و سیما برای ایام نوروز به نمایش فیلم های جدید از جمله فیلم های تولید خارجی می پردازد.
 شبکه یک سیما در نوروز سال 92 در ساعت 16 از روز 29 اسفند ماه تا 16 فروردین به ترتیب به پخش فیلم های "دوباره زندگی" محصول سال 2011 از کشور فرانسه "چک" به کارگردانی کاظم راست گفتار، یه حبه قند به کارگردانی رضا میرکریمی، "جانگ گو آ‌زاد شده" محصول سال 2012 از کشور آمریکا به کارگردانی تارانتینو ، یک فیلم تلویزیونی "یادآوری کامل" محصول سال 2012 از کشور کانادا به کارگردانی وایزمن ، آلزایمر به کارگردانی احمدرضا معتمدی، شرلوک هولمز (بازی سایه ها) محصول 2011 از کشور آمریکا دنیای وارونه ها محصول شرکت کانادا و فرانسه سال 2012، نوکاس محصول 2010 از کشور نروژ، پرتگاه محصول 2012 از امریکا ، سگ آبی محصول 2011 کشور امارات، سرقت بزرگ محصول کره جنوبی، دو فیلم تلویزیونی دیگر و پس از آن نجات بزرگ انگلیس در سال 2012، اسب جنگی امریکا در سال 2011 و در آخر نیز یک فیلم تلویزیونی پخش خواهد شد و تکرار این فیلم سینمایی را در ساعت 10 روز بعد از شبکه یک می‌توان مشاهده کرد.
 
*حدس بزن چه کسی برای عید شبکه 2 می آید
شبکه دو سیما در نوروز 92 در ساعت 8 صبح از تاریخ 29 اسفند ماه تا 16 فروردین به پخش فیلم هایی گروه ویژه، حدس بزن چه کسی برای عید می آید، شهر در دست بچه ها، یک روز ابری بدون باران  ویکی و مردان پر زور، روز چهارم، حباب، دنیای بند انگشتی ها، من قهرمان نیستم، فوتبالیست های شیطون، دم زری، وال ای، سرزمین رویاها، کارآگاهان کوچک، عملیات جنگل، پونیو، دور دنیا در پنجاه سال، خرگوش کیک پز و همچنین در ساعت 17:30 ازتاریخ 30 اسفند ماه عصر یخبندان 4، ماداگاسکار 3، غذای دریایی، دوچرخه سوار، تام سایر، لورا، صخره مرجانی، افسانه ببر بزرگ جنگل، قهرمان دوست داشتنی، خانواده آشپز، جنگ ناشناخته ، راز مارکوپولو تا 14 فروردین به صورت روزانه پخش می شود.
در ادامه ساعت 23 در تاریخ 29 اسفندماه CH2A 4 فروردین ماه ، دوشیزه جین زیبا 5 فروردین ماه ، آرزوی کوچک 6 فروردین ماه به دنبال مار پیچ دم و 7 فروردین رنگ آسمان ، 8 فروردین رنگین کمان ، 11 فروردین باغ وحش به روی آنتن می رود.
و در روز یکم فروردین در ساعت HOP14 و در ساعت RIO 15:30  پخش خواهد شد.
 
*"مرد عنکبوتی شگفت انگیز" تا حضور فاطمه معتمدآریا در شبکه 3
شبکه 3 سیما در ایام نوروز در ساعت 20 از تاریخ 28 اسفندماه تا 16 فروردین فیلم های تبعدی محصول مشترک امریکا و کانادا و انگلیس و بلژیک و مبارزه با سیاه پوش محصول مشترک امریکا و انگلیس، عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت محصول سال 90 ، میراث بورن محصول امریکا، یک سفر بخصوص، مرد  عنکبوتی شگفت انگیز محصول 2012 امریکا، بار دیگرباران ، اینجا بدون من به کارگردانی بهرام توکلی، داستان محصول هند، بیا از گذشته حرف بزنیم،‌قهرمان تای چی 1 و 2 از چین، چند کوچه پایین تر ، جاسوس محصول مشترک فرانسه، انگلیس و آلمان، لبخند خدا، محافظین محله محصول آمریکا، آرزوهای بزرگ 1 و 2 محصول انگلیس و 3 کله پوک محصول امریکا برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.
 
*از "ملوان زبل" تا "کیفر"
شبکه چهار سیما نیز در ساعت 18 از 26 اسفندماه تا 16 فروردین ما فیلم های سینمایی خارجی ملوان زبل، فلین بودن، بزرگ بی شکست، 38 شاهد، صدای مهیب، 11 گل، سلام شبح، در میان برف ها، انتقام سپید و پشتار و فیلم های ایرانی سوگند و تولید شبکه چهار و فیلم سینمایی کیفر کاری از حسن فتحی را در ایام نوروز برای علاقه مندان پخش خواهد کرد.
 
*"بازنده ها" به شبکه پنج می آید
شبکه پنج سیما در ساعت 13:30 فیلم های سینمایی خارجی بازنده ها، پرواز از دروازه اژدها، تعویض داستان باغ وحش، ربوده شده، سفر به سرزمین اسرار آمیز، مرگ آخرین، مثل یک آشپز، یک ببر بود و فیلم های ایرانی شرط اول، خسیس، سود چی گلستان و یک دماغ ناقابل را در ایام نوروز در نظر دارند.
 
*"ارژنگ و بردیا" به مرخصی شب عید می رود
همچنین شبکه آموزش در ساعت 11:20 به جز روز سال تحویل که در ساعت 8:30 پخش می شود.
فیلم های آخرین شب سال، مرخصی شب  عید، هفت سین، ظرف غذای استنلی، یکی بود یکی نبود، ارژنگ و بردیا، ساعت 25، آقای لازا، شهرام و بهرام، شکستن قالب، تیک تاک، دانش آموز دوکوبو، سالارخان، ماه قرمز، زهره ترک، چیزی که خدا ساخت، حباب، ستاره های روی زمین را از 29 اسفند تا 16 فروردین ماه به روی آنتن می رود.

 

نامدار بازدید : 13 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

 

یک زوج خوش ذوق ایرانی جهت حمایت از سازمان یونسکو و زحماتشان اولین و بزرگترین لوگوی چوب کبریتی جهان رو ساخته اند.
یک زوج خوش ذوق ایرانی جهت حمایت از سازمان یونسکو و زحماتش اولین و بزرگترین لوگوی چوب کبریتی جهان را با نشان یونسکو ساخته اند. «اسم اثر صلح چوب کبریتی» می باشد و با شماره 421469 در سازمان رکورد های جهانی گینس نام نویسی شده تا ثبت شود.
اولین و بزرگترین لوگوی چوب کبریتی جهان
 
اولین و بزرگترین لوگوی چوب کبریتی جهان
 
اولین و بزرگترین لوگوی چوب کبریتی جهان

تعداد صفحات : 46

درباره ما
پارسی بمانیم!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمید؟؟؟؟
    زیبا ترین شهر سرزمین ایران از نظر شما ؟!
    آیا شما با حذف کشتی از المپیک موافقید؟؟؟!!!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 1,583
  • بازدید کلی : 9,960
  • کدهای اختصاصی