loading...
پارسی لایف
سخنی با بازدید کنندگان

  با سلام


 

 خدمت بازدیدکنندگان محترم 



 امیدوارم لحظات خوشی رو داشته باشید!!!!


   

 دوستتون دارم


  نامدار   

                  

                    


نامدار بازدید : 23 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 

برخی از حیوانات در طبیعت هستند که شاید چهزه ای ساده و یا بانمک داشته باشند اما در باطن قاتلانی بی رحم هستند که نظیرشان دیده نشده است.
دنیای حیوانات بسیار پیچیده تر از آن است که بتوانیم آن را درست دریابیم گاهی اوقات حیواناتی پیدا می شوند که با همه سادگی که در چهره شان است بسیار وحشتناک و کشنده هستند. این حیوانات معمولا توسط انسان ها به بامزه بودنشان شناخته می شوند در حالی که روی تاریک آن ها را ندیده اند.
** Caimans

یکی از اعضای خانواده کروکدیل ها که بسیار کوچک و البته ساده است " Caimans" نام دارد. این کروکدیل می تواند در ابتدای زندگی اش بسیار کوچک و زیبا است اما وقتی بزرگ می شود می تواند گازها مرگباری از بدن انسان بگیرد. این حیوان در بزرگترین حالت خود نزدیک به 30 سانتی متر طول دارد و به هیچ عنوان کشنده به نظر نمی رسد.

** komodo dragon

یکی از گونه های خزنده که در نقاط مختلفی از دنیا زندگی می کند با نام " komodo dragon" شناخته می شود. این خزنده نزدیک به 3 متر طول دارد و  در گذشته به هیچ عنوان به انسان ها حمله نمی کردند اما به ناگهان این خزنده ها شروع به حمله به انسان ها کردند. در حالی که چهره جالبی دارند ولی بسیار خشن شده اند و دانشمندان نیز از این موضوع بدون اطلاع هستند و همچنان در حال بررسی رفتارها این موجودند.

** honey badger

آفریقا محل  زندگی حیوانت بسیاری است که برخی از آن ها خطرناک و برخی دیگر بی آزار هستند اما یکی از خطرناک ترین این حیوانات " honey badger" نام دارد. این حیوان چهره ای بسیار ساده لوح دارد که شاید به نظر شما به هیچ حیوان دیگری حمله هم نکند ولی در اصل وحشتناک ترین حیوان آفریقا شناخته می شود چرا که حتی به شیر و پلنگ ها هم رحم نمی کند. بسیاری از دانشمندان همچنان نمی دانند چرا این حیوان به این مقدار تند خو است.

** Hyenas

یکی از ترسناکترین حیوانات دنیا که اصلا به نظر نمی رسد تندخو یا بی رحم باشد " Hyenas" نام دارد و تا به حال انسان ها بسیار زیادی را کشته است. برخی از مستندگرانی که تا به حال تصمیم گرفته اند در مورد شیرها مستندی را تهیه کنند توسط این حیوان کشته شده اند. این موجودات خیلی سریع حرکت می کنند و دندان های کشنده ای نیز دارند.

** پشه 

 

بزرگترین قاتل دنیا که هیچوقت به آن توجه نمی کنیم و حتما با ان برخورد داشته اید پشه است. این موجود ریز و به نظر بی آزار سالانه بیش از یک میلیون نفر را از بین می برد. پشه ها همیشه حامل ویروس هایی هستند که می توانند به راحتی وارد خون شما کنند. این موجودات به نظر بی آزار هستند اما راحت می تواند با وارد کردن خون آلوده به بدن شما مرگ شما را فرا برساند. 

نامدار بازدید : 26 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 

در لوس آنجلس هم او با این خودروی جگوار همه جا می رود. البته هنوز نمی دانیم كه برای بازی برای باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن در فرانسه چه خودرویی خواهد راند.
 جگوار ایكس جی سوپراسپورت قیمت پایه تقریبی: ۱۲۱ هزار دلار این فوتبالیست خوش تیپ آنقدر اتومبیل دارد كه در بهار گذشته بخشی از كلكسیون خود (دو خودروی بنتلی، یك BMW سری ۶، یك رنج روور اسپورت و یك لامبورگینی گالاردو) را بخاطر ترك لندن و نقل مكان به لوس آنجلس برای بازی برای گلكسی فروخت. ما فكر می كنیم كه او نمی خواسته كه زحمت انتقال اتومبیل های باكلاس خود به خارج از كشور را به خود بدهد. این هم یكی از مشكلات پولدارهاست دیگر!
نامدار بازدید : 19 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 

"آوا کراتچلی" دختر بچه 5 ساله ای اهل انگلستان است که از یک بیماری بسیار نادر رنج می برد و این بیماری باعث شده است سیتم بدنی او به شدت ضعیف باشد به طوری که یک سرما خوردگی نیز او را می کشد.
بیماری های نادر همیشه مشکلات زیادی را به همراه خود دارند چرا که در مان کردن آن ها سخت و گاهی غیر ممکن است از همین رو نگهداری از این بیماران بسیار کار دشواریست. 

"آوا کراتچلی" دختر بچه 5 ساله ای اهل انگلستان است که از یک بیماری بسیار نادر رنج می برد و این بیماری باعث شده است سیتم بدنی او به شدت ضعیف باشد به طوری که یک سرما خوردگی نیز او را می کشد. 

این بیماری که با نام مخفف "SDS" شناخته می شود در اصل سیستم داخلی بدن را بسیار تضعیف می کند و جای رشد برای آن باقی نمی گذارد و با عث شده است که این دختر ساده ترین بازی هارا نیز نتواند انجام دهد.
 
این بیماری در هر یک میلیون بچه متولد شده در دنیا تنها یک بار دیده میشود و 60 نفر به آن در انگلستان مبتلا هستند. این بیماری مادر آوار را به تکاپوی زیادی انداخته است. 

مادر این دختر در شرایط سختی است چرا که هر تصمیم او می تواند نتیجه مرگ و زندگی برای فرزندش داشته باشد و یک بیماری ساده او را از بین می برد و مادر او باید شرایط بازی کردنش را تعیین کند.
آوا با یک سرما خوردگی ساده دچار اختلالات داخلی و همچنین تضعیف استخوانی می شود و از حال می رود. همچنین بابیمار شدندش تا 30 درصد سرطانی به نام "myeloid leukaemia" در بدنش رشد می کند که یکی از کشنده ترین سرطان های دنیاست.

او همچنان تحت درمان های مختلف قرار دارد و برای آنکه بتواند زنده بماند باید همچنان مراقب سلامت خودش باشد و مادر او نیز باید مراقب تصمیم های خود باشد تا مبادا مشکلی برای او به وجود آید.

نامدار بازدید : 21 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

 

استاندار بوشهر با اشاره به زلزله عصر امروز بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر هیچ آسیبی ندیده و مرکز زلزله روستاهای شنبه، باغان، درویشی و کاکی در شهرستان دشتی بوده است.
فريدون حسنوند استاندار بوشهر در تشریح آخرین جزئیات زلزله عصر امروز در استان بوشهر، گفت: مرکز این زلزله روستاهای شنبه، باغان، درویشی و کاکی در شهرستان دشتی بوده است.

وی افزود: این زلزله در سه مرحله به بزرگی 6.1، 4.8 و 5.3 در مقیاس ریشتر بوده و تا به حال هیچ آماری از میزان خسارت وارده اعلام نشده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: عملیات امدادرسانی آغاز شده و نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی نیز آماده و به محل اعزام شده‌اند.

حسنوند تاکید کرد: شورای تأمین امنیت استان نیز تشکیل جلسه داده و تا یکی دو ساعت آینده جزئیات بیشتری از این حادثه اعلام خواهد شد.

وی همچنین اخبار مربوط به خسارات وارده به نیروگاه اتمی بوشهر در اثر این زلزله را تکذیب کرد و گفت: نیروگاه اتمی بوشهر با مرکز زلزله چند صد کیلومتر فاصله داشته و هیچ آسیبی به این نیروگاه نرسیده است، بنابراین اخبار منتشره در این زمینه دروغ است.

لازم به ذکر است، ساعت 16:22 عصر امروز (سه شنبه 20 فروردین) زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 درجه در مقیاس ریشتر شهرستان دشتی از توابع استان بوشهر را لرزاند دو پس لرزه 5.3 و 4.8 ریش‌تری را این منطقه را لرزاند.

تعداد صفحات : 46

درباره ما
پارسی بمانیم!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمید؟؟؟؟
    زیبا ترین شهر سرزمین ایران از نظر شما ؟!
    آیا شما با حذف کشتی از المپیک موافقید؟؟؟!!!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 1,557
  • بازدید کلی : 9,934
  • کدهای اختصاصی